Games

Ads

Featured

Tags

Random Posts

Recent Post

Featured

Games

Video

Most Popular
Videos

Labels

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

Popular Posts

Most Popular

18 Ağustos 2016 Perşembe

Bedava ama Full özellikli Ön Muhasebe Programı (Açık Kaynak Ücretsiz TR)

Seyhan Project

Evet Arkadaşlar Bu Muhasebe Programının En Güzel Yanı Açık Kaynak Olarak Ücretsiz Sunulan Ve Adanalı Bir Arkadaşımızın Yaptığı ve Geliştirdiği Bir Programdır. Bundan Dolayı Kendisine Gerçekten Çok Teşekkür Ediyorum.

Şimdiye Kadar Alışılmışın Dışında Olan Bu Muhasebe Programı Sizlerin Üyelerimizin Kullanımına Ücretsiz Olarak Sunuluyor.

Ücretsiz dağıtılan açık kaynak bir proje.

Java tabanlı olmasıyla her türlü işletim sisteminde rahatça kullanılabilmesi ve birden fazla veri tabanı türü desteklemesinin yanı sıra web tabanlı olması tamamen muhteşem bir program olmasını sağlamış.

Ön Muhasebe programı arayanlar için kaçırılmayacak bir fırsat. Özlellikler full ve Sınırsız "firma - depo -şube - kullanıcı" ekleme özellikleri ile göz dolduruyor tasarımıda oldukça sade ve güzel..


Ekran Görüntüleri Bu linkte: TIKLAYINIZ

Download: TIKLAYINIZ

Diğer tüm detaylar ve kurulum anlatımları kendi sitesinde: http://seyhanproject.com
Lütfen Program Hakkında Bana Soru Sormayın Dilerseniz Kendi Sitesine Gidip Yardım İçin Programın Yapımcısıyla Görüşebilirsiniz. Kesinlikle Para Talep Etmiyor Kendisi.

Programda Gördüğünüz Hataları varsa yani Ben şimdiye Kadar Kesintisiz Olarak Kullandım Hiç Bir Hata ile karşılaşmadım. Eğer Olurda Görürseniz Programın Yapımcısına Söylemekten ve Yardım Almaktan Çekinmeyiniz.

Ziyaretiniz için teşekkürler...Yorumlarınızı bekliyoruz...

0 on: "Bedava ama Full özellikli Ön Muhasebe Programı (Açık Kaynak Ücretsiz TR)"