Games

Ads

Featured

Tags

Random Posts

Recent Post

Featured

Games

Video

Most Popular
Videos

Labels

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

Popular Posts

Most Popular

5 Mart 2016 Cumartesi

Başka - Kahraman Tazeoğlu

baska

                                                      Kullanım izni            :   Ücretsiz

                                                      Dosya Boyutu (MB)   :   9.2 MB

                                                      Yazar                        :   Kahraman Tazeoğlu

                                                      Kitabı indirmek için > buraya tıklayınız <

               Not: Epub uzantılı dosyaları açmak için SumatraPDF yi > buraya tıklayarak < indiriniz.

aradiginindir.blogspot.com ailesi sizlerle bu mükemmel kitabı paylaşmaktan onur duyar buyurun :

Yavaşça ayağa kalktı. Gidiyordu işte. Ardı yapacaktı beni. Sildim göz yaşımı kalktım ayağa. Her soruyu anlama çeviren gözleriyle sustu. Bana acıyarak bakıyordu. Noktası çalınmış cümle sonum durdu öylece. “Sana birbirinden güzel yalnızlıklar biriktirdim.” der gibiydi. Dudakları kıpırdadı, inler gibi, “çok çocuk kaldın aşka, kendi gölgesine basmaktan korkan…” diyebildi sadece.
İşte gidiyordu. Bir daha hiç dönmeyecekti. Bir daha hiç olmayacaktı. Sadece bir “gitme” çıkabildi dudaklarımdan. Yüzüme baktı ve “artık sözlerin merheme yara olmaya başlamışsa, içimdeki seni sus, içindeki beni duy.” dedi ve sırtındaki ceketimi bankın üzerine bırakarak yürümeye başladı. Son sözleri bunlar olmamalıydı! Arkasından “beni hiç almadığın hayatından böyle ucuz kovamazsın!” diye bağırdım. Geriye döndü ve “davet edilmediğin yerden kovulmazsın.” dedi. Son sözüydü. Gitti…

Ziyaretiniz için teşekkürler...Yorumlarınızı bekliyoruz...

0 on: "Başka - Kahraman Tazeoğlu"