Games

Ads

Featured

Tags

Random Posts

Recent Post

Featured

Games

Video

Most Popular
Videos

Labels

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

Popular Posts

Most Popular

7 Mayıs 2015 Perşembe

Facebook Hesabi Sifre Geri Almak

facebook sifresi geri almak
Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere Facebook Hesabınız Çalındı ise veya şifresini unuttuysanız Facebook Hesabınızı Geri Almanın Yöntemlerini Paylaşacağım

Öncelikle bilmemiz gereken bir kaç konu var

Facebook'a kayıt olduğunuz mail adresinizi kesinlikle bileceksiniz
Mail adresinin Şifresini Biliyor olmanız gerekmektedir
Hotmail Kullanıyor iseniz ve mail şifrenizi unuttumuşsanız Hotmail Güvenlik Sorusunu Cevaplayıp Daha sonra yeni şifre almanız mümkün ..

Ve sonra facebook anasayfasına Girip Şifremi unuttum Bölümüne tıklayıp Gerekli Yerleri Doldurup ilerleyin Büyük ihtimal ile facebook hesabınızı bu bilgilere sahipseniz geri almanız mümkün olacaktır unutmamalıdırki bir hesap açılıyor ise bunun mail güvenlik bilgileri bir köşeye kayıt edilmeli ve unutulmamalıdır günün birinde lazım olacağını düşünmemiz gerekmektedir

NETLA yönetimi olarak Siz değerli Ziyaretçilerimize bu Bilgileri sunmakdan Menmuniyet Duyarız..

Umarım Faydalı Olur. . .


Anahtar Kelimeler:

Facebook Unutulan Şifreyi Geri Almak , Facebook Hesabını Geri almak , Çalınan Facebook Hesabı Geri almanın Yöntemleri Çalınan Facebook Hesabını Geri Almak

2 on: "Facebook Hesabi Sifre Geri Almak"
  1. birisi facebook şifremi alıp değiştirmişti çok üzülmüştüm şimdi bu yazıyı okudum ve uygulamadım sonunda facemi kurtardım facebook şifremi geri aldım gerçekden teşekkür ederim iyi bir anlatım olmuş Allah sizden razı olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size Yardımcı Olabildiysek Ne Mutlu Bizlere Sitemize Uğradığınız İçin Teşekkür Ederiz

      Sil